اخبار استان ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

خسارت ۶۲۰ میلیارد ریالی به بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برآورد خسارات ناشی از بارش‌های اخیر به بخش کشاورزی استان ۶۲۰ میلیارد ریال اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری امید زاگرس، علیرضا نیکروز افزود: در هفته گذشته بارش ۲۰۰ میلی متری باران در اکثر مناطق استان به خصوص مناطق سردسیری را شاهد بودیم که موجب خسارت به بخش شیلات، آب و خاک، باغات و مزارع حوزه کشاورزی شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: چنانچه اقدامات پیشگیرانه صورت نمی‌گرفت قطعا خسارات بالایی ناشی از بارش‌های سیل آسا در استان داشیم.
وی در خصوص آبگرفتگی معابر در بارش‌های اخیر، اظهار کرد: در برخی نقاط شهر یاسوج به دلیل وجود معارضات اجتماعی، شهرداری نتوانسته برای جدول کشی معابر و خیابان‌ها اقدامات لازم را انجام دهد و همین مسئله موجب آبگرفتگی معابر و منازل در بارندگی‌ها شده است.
نیکروز افزود: برای رفع مسائل و مشکلات مرتبط با آبگرفتگی در یاسوج نیازمند مشارکت و تعامل مردم با شهرداری هستیم.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهر یاسوج نیازمند طرح جامع مطالعاتی هدایت آب‌های سطحی و سیلاب‌ها است، ادامه داد: اقداماتی در برخی از مناطق شهر یاسوج انجام گرفته است، اما کافی نیست و می‌طلبد شهرداری عزم جدی در مرتفع کردن موارد داشته باشد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *